Jak wygląda proces rekrutacyjny w AdamS?
Czego można spodziewać się na rozmowie?
Proces rekrutacji w AdamS może różnić się szczegółami w zależności od stanowiska na które aplikujesz, ale zasadniczo składa się z następujących etapów:
Krok 1
Zgłaszasz swoją kandydaturę
Jeśli znalazłeś/-łaś wśród naszych aktualnych ofert pracy taką, która Cię interesuje, po prostu zgłoś się – wyślij nam swoje CV na adres hr@adams.com.pl z dopiskiem na jakie stanowisko zgłaszasz swoją kandydaturę.
Krok 2
Analiza zgłoszeń
Po otrzymaniu zgłoszenia nasz dział kadr zapozna się z Twoim CV, analizując je pod kątem doświadczenia i posiadanych przez Ciebie umiejętności. Każde zgłoszenie jest ważne – czytamy każdą aplikację, a Ty możesz być pewien, że zawsze otrzymasz od nas odpowiedź. Gdy uznamy, że jesteś osobą, której brakuje w AdamS, z pewnością zaprosimy Cię na rozmowę.
Krok 3
Spotkanie rekrutacyjne: poznajmy się bliżej!
To najważniejszy etap naszej rekrutacji. Na spotkaniu opowiemy Ci o firmie i o stanowisku na które się ubiegasz.
Chcemy też się dowiedzieć o Tobie jak najwięcej: co jest dla Ciebie ważne, czego oczekujesz od nas, jakie masz dotychczasowe doświadczenie. W niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o drugie spotkanie. Jeśli to Ciebie szukamy, zaprosimy Cię abyś dołączył do naszego zespołu. Po spotkaniu zawsze otrzymasz informację zwrotną.
Krok 4
Witaj w AdamS!
Jeżeli obydwie strony są zadowolone z zaproponowanych warunków współpracy, podpisujemy umowę i formalnie dołączasz do rodziny AdamS. Pierwszego dnia pracy zostaniesz wprowadzony/-na przez osoby z działu HR w nowe środowisko pracy. Wszyscy razem postaramy się aby pierwszy dzień upłynął Ci w ciekawej oraz miłej atmosferze. Witaj w AdamS!