FAQ: OPOLE – najczęściej zadawane pytania
1. Co dzieję się w przypadku, kiedy podczas pomiaru nastąpi błąd?
Nigdy nie spotkaliśmy się z sytuacją, by nasz pomiarowiec popełnił błąd. Gdyby jednak doszło do takiej sytuacji, to my ponosimy pełną konsekwencję błędu - klient dostaje produkt taki jak zamówił, a wszelkie dodatkowe koszty spadają na nas.
2. Jak mogę złożyć zamówienie?
Oferowana przez nas stolarka jest wykonywana na indywidualne zamówienie, więc nie można jej zamówić ani telefonicznie, ani drogą elektroniczną. W celu dokonania zamówienia należy udać się do najbliższego miejscu zamieszkania salonu lub przedstawiciela. Zakup okien to spory wydatek i decyzja na lata, więc wymaga konsultacji i ustalenia szczegółów ze sprzedawcą. Warto także zobaczyć profile okien na żywo.
3. Wymieniam okna na nowe i chciałbym uniknąć przeciągów, a stając przy oknie nie odczuwać zimna od szyby. Jakie okna wybrać?
Polecamy okna z linii Passiv Line czyli Passiv-line PLUS, które wyróżniają się wysoką izolacyjnością cieplną (współczynnik przenikania ciepła Uw=0,73 W/m2K). Okna te mają zastosowaną pianę poliuretanową, kształtki styropianowe w komorach profili oraz wkładki izolujące wkład szybowy wykonane z taśmy PES. A także Passiv-line ULTRA, które opcjonalnie wyposażone w pakiet czteroszybowy, trzykomorowy o Ug= 0,3 W/m2K uzyskuje świetny współczynnik przenikania ciepła Uw= 0,68 W/m2K doskonale ograniczający straty ciepła. Okna te w profilach zamiast wzmocnień zastosowano termoplastyczne wkładki wzmocnione włóknem szklanym z tworzywa o nazwie UltraDur High Speed firmy BASF, komory wypełnione są pianką poliuretanową. Przestrzeń międzyszybowa wypełniona jest Kryptonem.